Alla inlägg den 13 december 2008

Av sofia litsen - 13 december 2008 16:09

livet är fan inte lätt & det är ingenting som blir rätt!
u can put the blame on me, cuz it's my fault.
i'm so sorry, i wanna run to u and give u the biggest hug ever
and hope that this is a horrible nightmare

Av sofia litsen - 13 december 2008 14:17

ett tagsen man skrev nu, haha ! så får komma igång på riktigt nu!


igår va det en mysig dag med min familj & moster, hennes man & lillkusinen, vi va och åt på Bryggeriet, skit go mat faktist! :) sedan gick vi en sväng runt avenyn och sedan bar det iväg mot lisebergshallen, där vi kollade på en komediteater, va den hette kommer jag ej ihåg, haha!


 jag gick och mötte mina damer vid bergakungen senare på kvällen, dom hade tittat på Twilight, båda va typ döds kära? hahaha! den va tydligen värd att se! ;D sedan åkte vi hem, & då gjorde man inget vättigt heller. det va en bra dag igår!

Idag vaknar man med världens träningsvärk i hela kroppen, & knät bränner fortfarande, känner mig fan helt mörbultad, haha! men idag kanske det blir party i partille, det verkar vara lite tvek på det fan! :( men man får göra det bästa utav det liksom!:D


KÖSS & HAJ ! :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

sommar eller vinter ?
 sommar
 vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards