Direktlänk till inlägg 14 december 2008

godmorgon :D

Av sofia litsen - 14 december 2008 14:56

söndag, nu e det bara 5 dagar kvar till jullovet, tiden går så sjukt fort!


idag är det plugg, har fan inte hunnit eller orkat plugga dom andra dagarna så det kommer gå åt helvette imon på historian. & det är ju inte posetivt. men som sagt snart e det lov då kan man chilla på allt! 

promenad senare kanske, fint väder idag fast de e typ 100 minus grader, haha!


skriver mera senare. pusspusspuss så länge!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofia litsen - 21 december 2008 16:37

nu är det bara 3 dagar kvar till julafton, känns helt sjukt faktist! idag blir det nog en lugnsöndag, ska nog ba va hemma käka godis & läsa min bok, haha!  chill i dill!    pösspösspöss ...

Av sofia litsen - 20 december 2008 01:55

hahaha, heej jagheter sofia & jag är narkoman, alla; HEJ SOFIA!  julov är toppen, inleddes på ett bra sätt. KRÖK är chill i dill, jag & martina och våra partymössor ( systempåsar:|) heelll yeeeeeah, is heavy shit ass. go o glá kexchokelad liksom! :D...

Av sofia litsen - 17 december 2008 21:23

nu sitter jag här i hopp att mitt hår ska bli som jag vill att de ska bli, om inte bättre, haha ska tvätta ur färgen snart. så får vi ju se hur detta slutar! :D jag vill ha riktigt photoshop, inte min knasiga typ fotomaker ba, haha jag vill kunna gö...

Av sofia litsen - 16 december 2008 21:12

you're singing the songs. Thinking this is the life. And you wake up in the morning and you're head feels twice the size. Where you gonna go?    tjippivippen, jag & märta var & köpte hårfärg till mig, ska slinga det imon. ser ut som rått färg...

Av sofia litsen - 16 december 2008 15:56

one more kiss could be the best thing, but one more lie be the worst. u love me but you don't know who i am?    hatar allt just nu tror jag, kanske inte allt, men nästan. allt känns bara jävligt fel, vart man än går är det problem, skitsnack elle...

Presentation

Omröstning

sommar eller vinter ?
 sommar
 vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards