Alla inlägg den 17 december 2008

Av sofia litsen - 17 december 2008 21:23

nu sitter jag här i hopp att mitt hår ska bli som jag vill att de ska bli, om inte bättre, haha ska tvätta ur färgen snart. så får vi ju se hur detta slutar! :D

jag vill ha riktigt photoshop, inte min knasiga typ fotomaker ba, haha jag vill kunna gööra massa rooliga saker med mina bilder! :D jajajaja.

ska sova snart, dör av trötthet. haft fett mycket energi idag, haha jag & hanna började dricka våra energidryckar tidigt, min första var kl 8 imorse fan hahahha. trofan att man bli pigg & glá liksom:D duw ä roowlig duw hannurt ! :D hahahaha , hanna; det smakar järn i min mun! ;O Sofia; hahahaha tandställningen!:O hahaahhaha! jaa så roligt har vi liksom.


imon ska jag köpa julisklapp till min martina:D haha undra va det blir för skoj! ;D & senare på kvällen är det bio med klassen. hahaha yeey, nåt nytt! 


pusspusspuss så länge :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

sommar eller vinter ?
 sommar
 vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards